System Sygnalizacji Pożaru

 

Wykonujemy montaże, konserwacje i przeglądy Systemów Sygnalizacji Pożaru.

Posiadamy Certyfikaty autoryzowanych instalatorów oraz konserwatorów większości producentów central przeciwpożarowych.

Wykonujemy przeglądy, testy, konserwacje i montaże za zlecenie klienta, jednak najlepszym i zarazem wymaganym od niektórych producentów rozwiązaniem jest UMOWA SERWISOWA.

Umowa serwisowa polega na tym, że nasza firma podpisuje z klientem kontrakt na obsługę Systemu Sygnalizacji Pożaru (lub dodatkowo też innych zabezpieczeń np kamery, detekcje lub gaśnice) a nasza firma przejmuje takie rzeczy jak:

  • Pilnowanie terminów przeglądów
  • Testy systemów
  • Dbałość o ciągłe działanie systemów
  • Naprawa w przypadku awarii w jak najszybszym czasie ( czas maksymalnej reakcji w zależności od umowy )
  • Właściwe i aktualne programowanie systemów
  • i wiele innych rzeczy które leżą po stronie klienta

Plusy dla klienta który podpisze z nami umowę:

  • Stała miesięczna opłata która wysokość zależy od rodzaju umowy – Faktura VAT co miesiąc
  • Klient nie martwi się o terminy testów i przeglądów
  • Klient nie martwi się o sprawność systemów
  • Nie ma dodatkowych opłat za przyjazdy serwisowe
  • Nie ma opłat za robociznę np przy wymianie szybki w ROPie lub wymianach elementów – jest tylko cena za elementy wymieniane.
  • Reakcja po jednym telefonie
  • Jeżeli będzie system nie sprawny z naszej winy np. przez nasze zaniedbanie lub nie wyrobienie się w czasie reakcji umowa jest zrywana bez żadnych konsekwencji lub zawieszenie opłaty abonamentowej do momentu usunięcia usterki + 1 miesiąc.

 

Opłata miesięczna i rodzaj umowy zależy od:

  • czasu reakcji
  • zakresu czynności
  • wielkości systemu
  • rodzaju obiektu
  • ilości systemów lub zabezpieczeń ujętych w umowie.
  • lokalizacji

 

Zapraszamy do kontaktu i zapytania – to nic nie kosztuję.